Wednesday, February 2, 2011

Kehendak Perempuan Yang Sebenar

Semua kehendak ini disurvey dan dikaji sebelum dipost.Dan nyata ia memang tepat dengan wanita-wanita yang moden pada masa kini.Harap dapat menerimanya...hehe

All that a Women want....

 

 ...Plain looking husband










...normal simple ring









...small wedding party










...honeymoon at any place










...small house for the kids to run around










...lovely children










...husband is a family man










...but work hard











...small car for shopping










...another car for kids










...some collections









...shoes for backup if pijak tahi ayam everyday









...some nice outfits









...a bit of cosmetics










...a bit of makeup










...overseas trip once a year










...more often on domestic trips








...romantiak dinners









... Presents occasionally








...finally, some securities.



That's it... WOMEN ARE NOT DEMANDING AT ALL!!!!!

11 comments:

  1. Ho3.. Banyaknya.. Arrggghhh.. tidak.. botak kepala..ha3

    ReplyDelete
  2. that's true but not me... bersyukur apa yang ada.. kalau dapat ITU REJEEEKI namanya..

    http://kasihmommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. KATA "SOME", "A BIT" TETAPI BANYAK BENDA TU YANG DIA NAK..

    ReplyDelete
  4. @fairus

    hehe some sindir

    ReplyDelete
  5. kalo nak dapat sume ni dlm sekelip mata, mmg tak dapat la kan. tapi bersyukurlah dgn apa yg ada. kalo betol dpt "rezeki jgn ditolak" :D

    ReplyDelete
  6. betul tu!! xsalah lagi!!!...hehehe

    ReplyDelete
  7. haha.. itu macam dah terlebih sangat dah tu... x sume pompuan gitu... haha...

    ReplyDelete
  8. ala,bukan semua perempuan nak bende2 tu kat atas macam kosmetik,..ikut keperluan le,..laen le kalu kawin ngan orang jutawan,..bley la dpat smua tu,..

    ReplyDelete

Belasah Keyboard Anda Kat Sini: